Εξερευνώντας την ιστορία ενός χειρογράφου

Στόχοι
Βασικοί στόχοι του εργαστηρίου ήταν τα παιδιά να προσεγγίσουν το συγκεκριμένο έκθεμα βιωματικά, δηλαδή μέσω των θεατρικών τεχνικών να το επεξεργαστούν διανοητικά και να εμπλακούν μαζί του συναισθηματικά, αλλά και να εξοικειωθούν γενικότερα με το μουσειακό αντικείμενο, θεωρώντας το ως ένα αντικείμενο "ανοιχτό", που επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες και σημασίες. Επίσης, να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με το βυζαντινό χειρόγραφο και τη λειτουργία ενός μουσείου, να διερευνήσουν τις έννοιες "προσωπική και συλλογική μνήμη", "παράδοση" και "μουσείο" όπως και να αναστοχαστούν πάνω στην εμπειρία τους. Τέλος, να ψυχαγωγηθούν, να βιώσουν τον μουσειακό χώρο ως ένα πεδίο αυτενέργειας και δημιουργικότητας, διαμορφώνοντας έτσι γενικότερα μια θετική στάση απέναντι στο Μουσείο.
Συντελεστές

Εκτενής αναφορά στο θεατρικό εργαστήριο γίνεται στο ομώνυμο άρθρο:
Αυδή, Α., Χατζηγεωργίου, Μ., Βεροπουλίδου, Ρ., Γαβριηλίδου, Ι., & Φουρλίγκα, Ε. (2008). Εξερευνώντας την ιστορία ενός χειρογράφου. Θεατρικό Εργαστήριο στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού. Στο Α. Μπούνια, Ν. Νικονάνου & Μ. Οικονόμου (επιμ.), Η τεχνολογία στην υπηρεσία της πολιτιστικής κληρονομιάς, σ. 270 - 280. Αθήνα: Καλειδοσκόπιο.